5 de fevereiro de 2012

que saudades...


Tenho saudades de ti... tenho saudades do tempo livre... tenho saudade do tempo que passava a desenhar, cortar e cozer...tenho saudades das linhas, dos botões,das contas e das agulhas... tenho saudades de partilhar o que ia criando... tenho saudades das encomendas e de tratar delas com carinho... ai que saudades..

Ideias não me  faltam... falta-me sim o tempo de outros tempos!

Continuo atenta a esta luta que prometi que voltava, mas continuo muito passiva, com olhar atento, ideias borbulhantes e mãos ocupadas...

Continuo com esperança de um dia voltar mais activa... para já vou fazendo o que a vida me permite!

5 comentários:

Rafael Ricardo Menache disse...

gostei do trabalho vou seguir

Diana disse...

lindo
http://femulher.blogspot.com/

TPM TUDO PRA MULHERES disse...

oi Boa tarde , estou te seguindo , adorei seu blog
se puder da uma passadinha lá no meu .
se vc gostar considere segui-lo . beijos e otimo fds !
http://tpmtudopramulheres.blogspot.com/

toryburchshoesbags disse...

Hiking is an adventurous athletic activity that needs sturdy footwear toNike Air Max assure you a safe and enjoyable hiking. And hiking sneakers are a good bet for you Kawasaki Fairings
in this regard. Hiking sneakers provide excellent cushioning, good shock absorption and above all maximum comfort. Asics Tiger Shoes
The rubber outsole with heel pads of hiking sneaker provides you good Asics Onitsuka Tigertraction and protection against hard impacts.
.

DollHouse disse...

I went to Doll House to by a Sherri Hill dress 1403 for the best price quoted $450 for my daughter. I was told that Doll House has a registry and that I would be the only one wearing this style dress at my formal. When I arrived at my formal, there were two 2 other girls wearing exactly the same style dress and they also got it from dollhouse I can’t begin to tell you how angry and sick that made me feels. I will not be taking my daughter there for her year 12 formal.